Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : Antifiriz???



Pizman
03.Kasım.2011, 18:54
Merhaba,
Arkadaşlar motorlarınıza ne oranda antifiriz koyuyorsunuz, mesela ben arabamda sadece antifiriz kullanıyorum su koymuyorum radytöre ,motorlar için durum nasıldır?
Teşekkürler.

CELİL
03.Kasım.2011, 19:02
merhaba mert motorlardada arabadaki gibi sadece antifriz konuyor8)

enginogurlu
03.Kasım.2011, 21:12
sadece antifiriz koyman en sağlıklısı fakat arada suda koyabilirsin

guento
03.Kasım.2011, 22:11
bu arada radyatörün arkasında alttaki "pembe su" antifiriz mi? :|:mrgreen:

Rona
03.Kasım.2011, 22:59
bu arada radyatörün arkasında alttaki "pembe su" antifiriz mi? :|:mrgreen:
Evet o pembe sıvı antifriz dir ve eksildiği zaman o şeffaf beyaz depodan eklememiz gerekiyor radyatör kapağından eklemeyelim aksi taktirde radyator hava yapar uğraşırsınız.8)

guento
04.Kasım.2011, 00:00
benzincilerin genelinde bulunan mavi renkteki "antifiriz"den koysak bi fark olmaz dimi? ben benzincideki o mavi sıvıyı arabalar için cam suyu sanıyordum da :mrgreen: :cheesy:

Rona
04.Kasım.2011, 00:25
benzincilerin genelinde bulunan mavi renkteki "antifiriz"den koysak bi fark olmaz dimi? ben benzincideki o mavi sıvıyı arabalar için cam suyu sanıyordum da :mrgreen: :cheesy:
cam suyu da mavi renkte karıştırmayasın sakın zaten ambalajın üzerinde antifriz yazıyor
antifrizler çeşitli renklerde olabiliyor

serkanbey78
04.Kasım.2011, 00:29
merhaba mert motorlardada arabadaki gibi sadece antifriz konuyor8)

Celil abi ben arabama antifirizi ancak kar yağınca koyuyorum :) genelde sadece su ile gidiyo mübarek :D şaka bir yana normal arabalar için su antifiriz karışımı daha iyi diye biliyordum. motor larda ise celil abinin dediği doğrudur (onun tecrübesine güvenerek söylüyorum) :D

Rona
04.Kasım.2011, 00:40
Celil abi ben arabama antifirizi ancak kar yağınca koyuyorum :) genelde sadece su ile gidiyo mübarek :D şaka bir yana normal arabalar için su antifiriz karışımı daha iyi diye biliyordum. motor larda ise celil abinin dediği doğrudur (onun tecrübesine güvenerek söylüyorum) :D
Motorsikletinizin motorunu seviyorsanız antiftrizi su ile karıştırmayın zamanla paslanmaya başlar istenmeyen sonuçlar ortaya çıkar hiç tavsiye etmem

passssssss nefret ederimmmm:evil:

TWO-WHEEL TANGO
04.Kasım.2011, 00:49
Evet o pembe sıvı antifriz dir ve eksildiği zaman o şeffaf beyaz depodan eklememiz gerekiyor radyatör kapağından eklemeyelim aksi taktirde radyator hava yapar uğraşırsınız.8)
Radyatör su deposunun üzerinde max çizgisi var mı? Dikkat etmedim. Benim depoda 1/4 kadar pembe sıvı var. Sıvının bir kısmı radyatörün içinde kaldıysa ne kadar koymak gerek? (Havuz problemi gibi oldu :mrgreen:)

Rona
04.Kasım.2011, 00:56
Radyatör su deposunun üzerinde max çizgisi var mı? Dikkat etmedim. Benim depoda 1/4 kadar pembe sıvı var. Sıvının bir kısmı radyatörün içinde kaldıysa ne kadar koymak gerek? (Havuz problemi gibi oldu :mrgreen:)
yarıya kadar dolu olması kafi
radyatörün içi tamamen ağzına kadar doludur eksilme yaptığı zaman yedekten çeker zaten

CELİL
04.Kasım.2011, 10:19
Celil abi ben arabama antifirizi ancak kar yağınca koyuyorum :) genelde sadece su ile gidiyo mübarek :D şaka bir yana normal arabalar için su antifiriz karışımı daha iyi diye biliyordum. motor larda ise celil abinin dediği doğrudur (onun tecrübesine güvenerek söylüyorum) :D
antifiriz suyla çalışan ve suyun temas ettiği yerlerde paslanmayı engelliyor ve asıl görevi olan dondurucu soğukta suyun donmasını önlüyor su donarsa buz halindeki su genişleyip motor bloğunu patlatıyor arabalarda ve motorlarda artık fabrika çıkışı sadece antifiriz konuyor 8)