PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : ilk çalıştırma



Ultragore
05.Ocak.2013, 17:45
merhabalar .motoru sabah soğuk havada ilk çalıştırıyorumjikle ile bir dakika kadar ) daha sonra jikleyi salarak normal gaz werip yoluma dewam ediyorum ancak motor ilk iki üç dakika gaz yemior sanki benzin bitiyor gibi boşa atınca stop ediyor falan .ama bu bir iki dakikalık süreden sonra anavar maşallah hiç bir sıkıntı yok neden olabilir ?

mrtckrt
05.Ocak.2013, 19:37
Havaların soğuk olduğunu da göz önüne alırsak motorun henüz sogukken böyle yapması normal belki ısıtma süresini biraz daha uzatman sorunu çözer

CELİL
05.Ocak.2013, 19:52
evet murat doğru söylemiş motor soğuk olduğundan geç ısınıyor ondan yapıyor normal bir durum ısınınca normale dönüyor sorun yok 8)

mrtckrt
05.Ocak.2013, 20:57
evet murat doğru söylemiş motor soğuk olduğundan geç ısınıyor ondan yapıyor normal bir durum ısınınca normale dönüyor sorun yok 8)

Senin onayını almak bile insanı Mutlu ediyor celil abi :-)
İki yıl önce motorun Msi yokken şimdi yorum yazar oldum üstelik patrondan onay bile alıyorum :)
"hayaldi gerçek oldu" :)

ahmet kaşıkçı
06.Ocak.2013, 00:28
evet bendede aynı oluyor bir silindir çalışıyor sonra öteki çalışıyor bazen istop ediyor fakat 2 3 dakika sonra düzeliyor

pavlus
06.Ocak.2013, 01:11
Benim motordada bir gariplik var Ankara'nın sabah soğunda yarım kontakla çalışıyor sonra direk jikle kapatıyorum 1 dakika filan çalıştırdımmı tık demiyor bence başıma büyük bir bela açacak gözümü boyuyor :D

Ultragore
09.Ocak.2013, 16:31
ben jikleyi yanlış kullanıyorum sanıyordum .Şu şekilde çalıştırıyorum jikleyi full çekip gaz wermeden çalıştırıyorum motor boğulunca jikleyi salıyorum 2 -3 dakikada rolantide (bazen stop etmesin diye gaz wererek ) çalıştırmama rağmen ilk 200 -300 metrede tek silindir çalışıyor stop ediyor

marlox
09.Ocak.2013, 16:34
valla motorsiklet değil de normal motor hakkında bilgim olmasına rağmen Celil ustadan önce yorum yaparken ellerim titriyor

Celil abi ne yaptın bize :D

bu nasıl bir baskıdır böyle :D

DR.ALP
09.Ocak.2013, 17:47
ilk kontakta yağ daha kalın olacağı için yağ pompası fazla güç çeker..bu sırada silindir iç duvarında benzin buharı oluşur ki buji ıslanmaya başlar ve ateş alması zorlaşır..ben ilk jiglede çalıştırıp hemen jıkle kapatıp ara gaz olayına geçiyorum.gaz sbit yerde yerini buluyor ve rölantiyi yakalıyorsunuz.en az 3 dk böyle sonra da 2.vitesi aşmadan 1km kadar kompresyonlu sürüş yapıyorum.şu ana kadar bir sorunla karşılaşmadım..

CELİL
09.Ocak.2013, 18:38
valla motorsiklet değil de normal motor hakkında bilgim olmasına rağmen Celil ustadan önce yorum yaparken ellerim titriyor

Celil abi ne yaptın bize :D

bu nasıl bir baskıdır böyle :D
yorum serbest yanlışlar olursa ben yardımda bulunurum elini korkak alıştırma 8)

cihan54
09.Ocak.2013, 18:40
yorum serbest yanlışlar olursa ben yardımda bulunurum elini korkak alıştırma 8)

Az falakasını yemedim Engin.. Ona göre :? :p :cheesy:

marlox
09.Ocak.2013, 21:00
sen rahat durmuyorsun ondandır :D
bak ben saygıda kusur etmiyorum
bu yüzden beni çok seviyor....

dreamrocker
09.Ocak.2013, 21:19
bir de motoru kullanmıyorken benzin vanasını kapatıyorsan vanayı ilk açtığında karbüratöre benzin akışını tam anlamıyla sağlanana kadar gaz yememe olayı olur. Soğuk konusunda arkadaşlar gerekli bilgilendirmeyi yapmışlar8)

Alper K
09.Ocak.2013, 21:45
en son kullanımda , vanayı kapatıp, motor kalan bezini tüketene kadar çalıştırıp kapatınca, sonraki çalışma hava soğuk bile olsa temiz oluyor. (bazen eve yaklaşırken kapatıyorum vanayı, son 600-700 m, daha kısa sürüyor.)
sabah soğuğunda zahmetsiz surüş keyfi :) .. anında çalışıyor.. :)