Kullanıcı Adı: Şifre: - Şifrenizi mi Unuttunuz?
Raptor Riders'a Henüz Üye Değil misiniz? Lütfen Kayıt Olun!

Mehmet A. Ve vaelwi Arasında Konuşma Yapılıyor

1 Ziyaretci Mesajı

  1. mehmet abim selamlar, forumda yeni sayılırım motor modelleri araştırıyorum bütçeye göre. 2021 yılında gv250 aldığını gördüm bi paylaşımda. hala kullanıyor musun? memnun musun? sence günümüzde hala alınabilir mi enjeksiyonlu ya da karbüratörlü modeli? anlatacakların benim için değerlidir abi dönüş bekliyorum.
Görülen Ziyaretci mesajı 1 to 1 of 1
Yukarı Çık