teoman25 Nickli Üyeden Alıntı
abicim şimdi şöyle anlatayım:
1. gidon VN900 custom, orjinal T gidondu bununla 17-18bin km sürdüm. spyderdakine çok benzerdi. fakat uzak ve aşağıda kaldığı uzun yollarda inanılmaz yorduğu için değişmeye karar verdim. ve Apache Mızrak gidon aldım.
2. gidon Apache Mızrak gidon 25bin km sürdüm (Motourer= Aydın kardeşler Krom) bu gidonun dış görünüş olarak inanılmaz hırçın ve agresif bir görüntüsü vardı. fakat görüntüsüne sebep 1.5 yıl kullandım, anam dinim ağladı öyle söyleyim çünkü elcikler hem ön tekere doğru öne hem de aşağı eğimli şöyle düşün: paralel gidon tutuyormuş gibi uzat ellerini... bileklerden tam içe doğru bük ellerini sonrada dışa doğru hafifçe kendi ekseninde iki bileğinide çevir. yani okadar zor ve rahatsız edici bir gidon tipidir.
3.gidonum kalın Ape gidon (8.5cm riser + 40cm gidon) inanılmaz bir rahatlık tam omuz hizamda, elcikler çok hafif içe dönük ve doğal avuç içi tutuş pozisyonunda. yemin ederim sanki başka bir motora biniyorum artık, artık uzun yolda hem yorulmuyorum hemde motorumu sürmeye doymuyorum öyle söyleyeyim sana