MURADIMA ERDİM ARKADAŞLAR...REGALİMİ ALDIM
Evet arkadaşlar. arayışlarımın sonucuna vardım ve bende bir Regal Raptor DD-250-E9B aldım.Motoru almamda en başta çok kafasını ağrıttığım ancak sıkılmadan beni büyük bir sabırla dinleyen Mehmet AKSU(aksu) abiye , aldığım motor hakkında bana tüm bilgileri veren Türkay a.(tt06).kendisi de benden az önce Hilmi abinin motorunu alan altuğ(altuğ) a , gerçek bir motor tutkunu olan mehmet ali ( maliocas) , ankara da okuyan ama her buluşmamıza istisnasız katılan burak a ( mr.quantana) ve barış a(dağcı).ve tabiki süper mucitler Ankara nın olmazsa olmazları Ahmet (lunatic) ve Bilgehan ( rommel) e
Sonsuz teşekkürler.
resimler pek yakında.
8)