teşekkür ederiz kardeşim ... Aslında güzel bi organizasyonda fena olmaz hani :D
Yazdırılabilir Görünüm
teşekkür ederiz kardeşim ... Aslında güzel bi organizasyonda fena olmaz hani :D
İzmitte rekor denemesı yapalım havalar guzel olunca bakalım kac kısı toplayabılıcez? :mrgreen:
Sabahtan beri uğraşıyorum da Celil beyefendiler yanaşmıyolar. izmitte ortak bi organizasyon isteyelim. bursa sakarya kocaeli istanbul toplaşsın Salih abi admin olsun benzin 1 tl olsun... :? nereye bağladıysam [smilie=greencolorz:
İmza toplayalım, başbakana çıkalım, ne bileyim miting protesto falan yapalım. hah buldum, hazır gündemde, açlık grevi yapalım. Ama bi yandan da günde üç öğün dengeli beslenelim :p
Ağzından bal damlıyo çocuuuum :p
cihan bak ben sana demiştim kahvaltıyı duyan geliyor çok iyi :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
Motoru niye satıyorsun bekle bi dahaki sınavda geçersin. Hayat boyu içinde kalacak pişman olacaksın sonra.