Şerefsizim aklıma gelmişti :D Güzel olmuş ellerine sağlık umarım polis sıkıntı yapmaz :)
Yazdırılabilir Görünüm
Şerefsizim aklıma gelmişti :D Güzel olmuş ellerine sağlık umarım polis sıkıntı yapmaz :)
olay bu işte ne gidip dünyanın parasını vereceksin saç ve kaynak makinası işlem tamam süper olmuş tek sıkıntısı yan çana koydun mu plakaya sürtebilir birde plaka üstüne led ışıklandırmada yapılabilir.TEK KELİMEYLE SÜPER OLMUŞ.
tek noktadan gövdeye vidaladıysan zamanla yer çekimi ile aşağıya düşebilir , titreşimle sallanabilir ....tırtıklı pul ve belki rondula üzerine çok sıkı lastik contalı somon ile aşağıya düşmeye bilir , sapa başka bir yerden de destek versen süper olur hem motoru sürerken oluşan titreşimin plakayı sallamasınıda nerdeyse sıfıra indirirsin.
Elinize sağlık çok güzel olmuş
Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Naparsın hacı alışkanlık :):)8)
Yaptıkca öğreniyorsun yeni şeyleri :)
Mantıklı geldi 10 adet yapmayı düşünüyorum şu anda geliştirme aşamasındayım 8)8):)
Seni yazdım listeye o zaman :):)
Polis yazcak olduktan sonra egzozdan gene yazar önemli olan alttan alıp cezayı yazdırmamak :):)
İnşallah yapmaz :)
Sac zaten kalın sallanmıyor ama aşağı inebilir zaten bu rastgele yapayımmı yapayım oldu prototip hazır bunu üzerinden geliştirip daha farklı formlarda bile yaparım üstüne led koymak için çıkıntı bile düşünüyorum bakalım hayırlısı :)
Teşekkürler 8)
Masrafsız ve güzel olmuş 👍🏻 helalin var ☺
Mustafa çok güzel olmuş kardeşim, ellerine sağlık 8)
Başarılı ve ekonomik bir iş olmuş Fatal, paylaşım için emeğine sağlık 8)
alttaki cümlleri okuyunca bian sendeledim , başım döndü....:)maşallah herkese teker teker cevap verilmiş :))