moonchild Nickli Üyeden Alıntı
Ya ben Regal Raptor'a haksızlık etmek istemiyorum. Parasını hak eden bir motor ona diyecek bişeyim yok. Ama sıkıldım sıkıldım!! Aynısını Honda yapsaydı onu da değiştirirdim. Ben RR'ye laf söylemiyorum, benim derdim kendi motorumla! Yarın gidip bi başka RR de alabilirim, ama bu motor bendeki kredisini cuma akşamı tüketti. Yaptırırım, kullanırım, kullanmam şu anda çok kararsızım dediğim gibi... Ama o Kapıdağ'a giderken aldığım keyfi alamıyorum motorumdan artık! Bu bir aşk meselesi, bir bağlılık meselesi! Ben artık güvenmiyorum motoruma, onunla yola çıkmam! Bu diğer RR'leri bağlamaz, benimkiyle ve benimle ilgili bir sorun...