Kardeşimin zaten karizması vardı.Şimdi yelekle birlikte tavan yaptı.Motor da her gördüğümde farklı bir güzelleşiyor maşallah.
SM-J730F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Yazdırılabilir Görünüm
Kardeşimin zaten karizması vardı.Şimdi yelekle birlikte tavan yaptı.Motor da her gördüğümde farklı bir güzelleşiyor maşallah.
SM-J730F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Burası bir müddettir sessizmiş seslendirelim [emoji16][emoji4][emoji106]
Mehmet A.
Antalya dan foruma dahil olup,aramıza katılmak ve birlikte sürmek isteyen dostları bekleriz.Buradan yazıp iletişime geçerseniz size ulaşır ve bilgi aktarabiliriz.
SM-J730F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Haydı bastır Antalya :)
Eray, başkan da izin verirse yeni bir başlık mı açsak.
Resmi olmadığı için Teşkilat diyemiyoruz ama özetle belki
- Raptor Riders Antalya
- Antalya Raptor Riders
- Raptor Riders Antalya'da
- Antalya'da buluşuyoruz
- RR Antalya Hoşgeldiniz
- RR Antalya bir arada
Bu başlık eskidi ve hala kurulmadı mı havası veriyor birazda ve üç kişiyiz orası net. :)
Manavgat festivaline az kaldı... Hem başlığı yukarı çekeyim hemde haziranın 26 27 28 29 30'unda olacak festival için sadece hafta sonu mu katılım göstereceğiz yoksa festival boyunca mı onu sorayım dedim.