Cumartesi sabah 6 da eskihisarda bulusulcakmi,avrupadan gelenler? Cevap bekliyorum
Ridin' through this world
All alone.
Yazdırılabilir Görünüm
Cumartesi sabah 6 da eskihisarda bulusulcakmi,avrupadan gelenler? Cevap bekliyorum
Ridin' through this world
All alone.
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...1f60e4cff9.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...fea0da7050.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...8b7ed469bc.jpg
Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
feci eğlenceli geçiyor resimlerden belli olan :( ervah ı ezelden şu benim bahtımı kara yazmışlar..
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...80a5813ab5.jpg
Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Yarim gunluk izin vermeleri ve maasimi da alamamam uzerine gelemedim. Sag olsun abilerim kardeslerim canli yayin yapiuolar telefon basinda eslik ediyorum. Herkese iyi eglenceler :)
GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...8ba6003069.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...983e2fa0e5.jpg
Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Maaşların gecikmesinden ötürü, gelemedim. Fotoğrafları gördükçe patrona daha fazla sinirleniyorum. Neyse birdahaki festivale artık...