Yazdırılabilir Görünüm
Alıntı: Küpeli Nickli Üyeden Alıntı O nasıl bir bakıştır abi öyle [emoji28] Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi Ah yavuz selim ah :) ne sen sor ne ben soyliyim :)
Geldi fotolar...https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...56dc1c66ec.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...c0c7209aad.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...dd32464660.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...85b371e67e.jpg
Alıntı: Mehmet A. Nickli Üyeden Alıntı Geldi fotolar...https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...56dc1c66ec.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...c0c7209aad.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...dd32464660.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...85b371e67e.jpg Abi teşekkürler keyifler yerinde yüzler gülüyor [emoji41] SM-S721B cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Alıntı: Resul.D Nickli Üyeden Alıntı Ah yavuz selim ah :) ne sen sor ne ben soyliyim :) Yapma yanarız abi [emoji28] Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi