Ben bu Hafta katılım sağlıyamıcam motor ile uğraştım sonrasında vardiya girmem gerek herkese keyifli sohbetler dilerim
Yazdırılabilir Görünüm
Ben bu Hafta katılım sağlıyamıcam motor ile uğraştım sonrasında vardiya girmem gerek herkese keyifli sohbetler dilerim
[QUOTE=darthan;356538]KATILIM LİSTESİ :
1. newmoon06tr (Ali YENİAY)
2. Mehmet A. (Mehmet ALTUN)
3. erkopaşa
4. H.Duru Metehan
5. Rastafaray06 (Besimcan Arslan)
6. Chopper_alp (Alp MORALI)
7. Akcollu (Can Akcollu)
8. Emre Karatepe
9. Fatih Yusuf Andiç
10. Resul Duru
11.zs.akin
12. ertan
13. Raci06
SM-A336E cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Şu listenin güzelliğine bak hay maşallah nazar boncuğu asalim:)
Bir kaç foto [emoji4][emoji4][emoji4][emoji4]https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...a4a9e8642c.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...cf553f3919.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...92473101b2.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...33340bc067.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...d8de21d3be.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...5c6fe9fb84.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...c66da4576e.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...13a5988aa7.jpg
Bu toplantı da katılım oranı iyiydi maşallah nazar değmesin
SM-S721B cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Yeleksiz gelmek zorunda kaldım [emoji24][emoji24][emoji24][emoji24] bazen böyle yoğunluktan beyin kontak kapatıyor. [emoji1787][emoji1787][emoji1787]
SM-S928B cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi