Devrem hayırlı teskereler, en yakın zamanda ailene kavusman dilegiyle...
Yazdırılabilir Görünüm
Devrem hayırlı teskereler, en yakın zamanda ailene kavusman dilegiyle...
serhatım moonchildım
bitti be askerlik valla yedin olm askerliğide ne kaldı ki geriyee daha dün gibi askere gittin yarın gibi gelecen
2-3 defa daha foruma yazsan bitti işte be yaaa
haaa zaten nereye yerleştirecekler ki sizi ; bırak hadi yerleştirdiler abisi sen sığmasın oralara taşar gelirsin buralara.
8) 8) :mrgreen: :mrgreen: :P :P