Erkan Hocam sanırım bizim motorlarda avadanlık bu altta işaretlediğim kısım ? Buraya bir şey koydun mu ? Yani alyan falan orada sağlıklı durur mu sence ?
Eklenti 2511
Yazdırılabilir Görünüm
Erkan Hocam sanırım bizim motorlarda avadanlık bu altta işaretlediğim kısım ? Buraya bir şey koydun mu ? Yani alyan falan orada sağlıklı durur mu sence ?
Eklenti 2511
Malzemeler kapaklı bir torbanın içinde, torbayı lastikle avadanlığın içine sabitliyorsun. İç kapağı kapatıp dış kapağı kapatıyorsun. Kullanışlı bir yer burası eve geçince fotoğraf yüklerim.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Geçen sefer buluştuğumuzda resim çekmeyi unutmuşuz.Bu sefer işi sona bırakmadık.Bülent ve Muhammed ile Manavgat'ta buluştuk.Usta da motor işleri vardı.Güzel bir kahvaltı ardından motor bakım işlerine geçildi.Antalya dan tüm illerdeki Raptorlara sevgi ve selamlarımızı yolluyor,en kısa sürede buluşabilmeyi diliyoruz [emoji106]
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...988220365e.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...6fc3d8d6d4.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...24a70995f1.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...39b7cb6b09.jpg
SM-J730F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hakkaten afiyet bal şeker olsun
Ortada sarı tabaktaki ne anlayamadım cips gibi bir şey sanki yada haşlanmış nohut gibi bir şey
Ne yiyonuz abi siz[emoji1][emoji1][emoji1]
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi