Herkesee gunaydinn
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Yazdırılabilir Görünüm
Herkesee gunaydinn
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Herkese günaydın
SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Kutsal Çarşambadan günaydın herkese ....
Buluşma gününden Herkese günaydın. :)8)
Yagmurlu bir gunden gunaydin herkese
Poseidon tarafindan gönderildi...
Gunaydin aile.....
SM-A500F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Günaydın millet hayırlı işler bol güneşler.
günaydın RR, her nekadar yağmur var densede motorla çıktım.. hava güneşli umarım yağmaz :)
Mehmet Üstünbaş
-... ..- .... .- ..-. - .- ... ı.-. .- -... . -. -.. .[/QUOTE]
Bu hafta neyin sirasi sende
...././._../--/./-/ /-/---/.-../--./.-/ 😈⚡😈
[QUOTE=acryvz;268098]- --- .-.. --. .- -.- . .-.. -.- . .-.. -.- . .-..
Ewt acar abi ben kelim kelim kelim
...././._../--/./-/ /-/---/.-../--./.-/ 😈⚡😈