Eyvallah abi sağol [emoji111]
SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Yazdırılabilir Görünüm
Herkese iyi kandiller
https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...bc064729aa.jpg
Avrupa molada 8)
SM-G900FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
https://www.youtube.com/watch?v=kNlrT5bdUQo
Birazcık reklama girebilir ama, video çok hoşuma gitti. İzlemek isteyenler için videonun sonunda belgeselin tam hali de varmış :)