Yola 3 kişi çıktık neler oldu. Bir de daha kalabalık çıksak neler olur [emoji16][emoji16][emoji16]*
*Kralın anıları depreşti
Yazdırılabilir Görünüm
Selamlar sevgili Antalya [emoji2937][emoji2937][emoji2937]
M2102J20SG cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Alanya Kuşyuvası Yolu[emoji2937]
Heyecan şart hemde şapşart [emoji1]
https://youtu.be/jjsu1gcO-5E
M2102J20SG cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Çok heyacanlı tam mehmete göre [emoji4][emoji106]
SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Abiler bu seneki planda 10 günlük katılımcıların listesi ile ilgili bazı fikirlerim var. Kendinizi şimdiden ayarlayın [emoji16][emoji16][emoji16]
Erkan abi sen biz gelmeden o yolları bi keşfet [emoji16][emoji16][emoji16]
Abi o yol ne ya [emoji33]
Motoru tazeleyip uslu bir çocuk olursam şirinleri bende görebilir miyim [emoji16] birde dipnotu unutmuşsun kral alıştık onlara [emoji16][emoji16]
M2101K7AG cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi