Günay abi hoşgeldiniz aramıza, Bursa'daki üyelerimiz arasında sizi de görmek çok güzel, forumdaki tanışma başlığından da yazabilirseniz, hoşgeldinlerimizi bir de ordan iletelim ekipçe 8)
Yazdırılabilir Görünüm
benide ekleyin İsmet KAHRAMAN
Uzun süre sonra tekrar merhaba RR. Hep gönlümde olan daytonayı alamadım gittim honda cbr aldım eğer beni bu motorla kabul ederseniz buluşmalara gelmek isterim .
1- Özgür Alıç
2- Emre Senturk +1
3- İlicio (Özgür İlici )
4- Mesut Dikmen
5- gecesessizliqi (Selçuk Güler)
6- ismet KAHRAMAN
7-Günay Özyurt
8-Bursa_Erkan
9-
10-
Erkan bursada ekip uyku modunda canlandırabilirmiyiz sence pek birlik göremedimde
Bursa Gorukleden kımse varmı...?
evet bursa. ben 2, 3 aya bir bursada oluyorum. görüşmek isterim. Bursayı seviyorum
Merhabalar abilerim kardeşlerim bursa'dan biri daha olacak umarım aranızda gün gelir bu yazımı okurum şuan para biriktiriyorum bir regal raptor 150 aldığım gün sizlerle süreceğim umarım
1- Özgür Alıç
2- Emre Senturk +1
3- İlicio (Özgür İlici )
4- Mesut Dikmen
5- gecesessizliqi (Selçuk Güler)
6- ismet KAHRAMAN
7-Günay Özyurt
8-Bursa_Erkan
9-
10-
bursa ekibi toplanamadık gitti.