hayırlı olsun emrah komtanım ...artık sizde ailecek yıllarca sürecek bir okul macerasına başladınız demekki... :P :P
ALLAH utandırmasın... başarılı okul yılları diliyorum küçük prensese :love:
Yazdırılabilir Görünüm
hayırlı olsun emrah komtanım ...artık sizde ailecek yıllarca sürecek bir okul macerasına başladınız demekki... :P :P
ALLAH utandırmasın... başarılı okul yılları diliyorum küçük prensese :love:
Sağol hocam, cümlemizinkine, ayrıca da size tabii.. Derya Hanım pek de memnun değil okulların açılmasından, hehehe...