Hayırlı olsun [emoji16][emoji16][emoji16]
Devamını 4 gözle bekliyoruz [emoji106][emoji106][emoji106]
Mehmet A.
Yazdırılabilir Görünüm
Hayırlı olsun [emoji16][emoji16][emoji16]
Devamını 4 gözle bekliyoruz [emoji106][emoji106][emoji106]
Mehmet A.
Raptor Riders üyelerine gönülden selamlarımı iletiyorum. Eklenti 2251
Kısmet olur ise Eray ve Cemil abi ile çok keyifli bir Ankara yolculuğu bizi bekliyor.
Birliğiniz daim keyfiniz bol olsun
Ankara şenlikli olacak galiba, içimde öyle bir his var
RNE-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Kesinlikle on numara beş yıldız bir yolculuk olacak :Rockn Roll:
Ömer Hocam hepimiz sizlerle yüz yüze görüşüp tanışmayı çok istiyoruz.Gönüller bir olduktan sonra şenliğin alası olur.Büyükçe bir nazar boncuğunu da yanımızda mı getirsek acaba :)
Hadi inşallah bekliyoruz hayırlısıyla gelirsiniz
Çok güzel olacak bu sene çok güzel [emoji2937][emoji2937][emoji2937][emoji2937]
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Buluşmamız herzamanki gibi keyifliydi. Eray ve Cihana teşekkür ederim. Sohbet ettik fikirlerimizi, beklentilerimizi ve düşüncelerimiz açıkca ortaya koyduk. Sizleri tanımak ve bu ailenin bir parçası olmak güzel.
Festivalle gelince tam bir Ankara çıkartması olucak [emoji869] Çocuk gibi gidicem bir festivale diye tutturdum, belli olmasına sevindim.
Kuzuya gelince, zayıf olabilirim [emoji16] ama iyi bir rakip sayılırım [emoji41]
Venus_V3_5580 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Ömer Abi, her zamanki gibi tespitlerinde doğrusun [emoji16]. Bugün sonradan katıldığım için öğlen Cihan ile ne kadar götürdüler bilmiyorum bu yüzden yorum yapamiycam [emoji4]
Eray hocam, ben kendimi parçalasamda senin gölgene yetişemem ama onları oyalayabilirim [emoji23]
Venus_V3_5580 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Ömer hocam ekmeğe yüklenmemiz lazım yoksa doyuramayız Antalya ekibini[emoji1643][emoji1643][emoji1643][emoji1787]
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Cihan ile bu öğlen hafif atıştıralım dedik.Yarımşar ekmek kokoreç bir tepeleme dolusu tabak ev yapımı sucuk götürdük.Hafif bir öğün olmasını istediğimiz için bu kadarı ile yetindik.Ben ufak remi anlatayım ki siz büyük resmi görebilesiniz :cheesy:
Bugün bir hovardalık edelim dedim :) Uzun zamandır bu kadar yememiştim.Eski gücümde olduğumu görmek güzeldi.Şimdiden hazırlıklı,antrenmanlı olayım.Maksat Ankara da namımız yürüsün :cheesy:
En iyisi siz Trabzon Ekmeği alın.Hani kamyon tekeri gibi olanlarından :)
Hüsmen dayının ekmeğinden alacam sana hemide en büyük[emoji1787][emoji1787][emoji1787]Eklenti 2252
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Birlikte olduktan sonra kuru ekmeğe de razı oluruz [emoji4]
SM-J730F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
[emoji1605][emoji1605][emoji1605][emoji1605]https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...89d8584154.jpg
Evet Başkanım.Sonunda beklediğimiz haber de geldi çok şükür.Bu yıl için çok iddialılar.Türkiyenin en büyük,en kapsamlı ve en güzel festivali olacağı konusunda çok iddialılar.Buradan direkt Ankara ya geçeriz.Gönül sizleri burada da ağırlamak ister ama sizleri de anlıyor ve anlayış gösteriyoruz 8) Ankara da buluşup kaynaşırız.Konuşacak çok konumuz var.Başınızı şişireceğim.Artık o kadarına katlanırsınız inşallah :soru? Gerçi Erkan Hocam ve Ömer Hocamın getireceği kuzuları yerken muhabbete ne kadar vakit buluruz onu bilemem elbet :cheesy:
Evvvet, bu üç oldu. İkisi belli, biri süpriz olucak inşallah :Rockn Roll:
Eray hocam, gel sen şu kuzu sevdasından vaz geç. Bak önümüzde löp löp götürücekler bizim ruhumuz bile duymiycak [emoji23]
Venus_V3_5580 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Ömer Hocam diyet üzerine bir şarkı yok.Olsa onu da dinlerdim.Bütün şarkılar yeme içme üzerine.Suç bende değil yani.Çağ tüketim çağı olmuş :)
Çok beklersiniz :cheesy: O kuzu o kampa gelecek arkadaş ben onu bunu bilmem :x Şaka maka iş hakikaten fena kuzuya sardı.Ağanın eli tutulmazmış.Bizim ağa da Başkan olmuyor mu ? Bu durumda kuzu ihalesi Celil Başkana kalacak gibi :cheesy:
Cemil anlaşılan bize su bile vermeyecekler.Giderken erzak alıp da gidelim bari yoksa aç kalacağız anlaşılan :cheesy:
Celil başkanım ihale sende kaldı gece gece hayırlı uğurlu olsun [emoji1787][emoji2937]
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Kuzu döndü dolaştı bana ulaştı sizin canınız sağ olsun kuzu neki ben size en sağlıklısından horoz bile keserim 😁😁😁😁😁😁😁🤘🏽🤘🏽🤘🏽🤘🏽🤘🏽🤘🏽🤘🏽🤘🏽
Antalya ekibi olarak 4 kişi oluyoruz inşallah.Pazar günü eskiden altımda çalışan bir kardeşimle buluşacağım.Ali Osman 25-26 yaşında çok efendi birisi.Daha evvel Yamaha MT serilerinden birini,RX3İ Evo kullandı.Şimdi ise Hyosung GV650 si var.Karbüratörlüler sıkıntılı olduğundan enjeksiyon lu olanını almış.2011 model.Telefonda görüştük ve pazar için sözleştik.Knedisini ekibe dahil edeceğim kısmet olursa.Antalya bölgesinde ki en gizli ve güzel rotalara hakim.Devamlı motor üstünde.RX3İ Evo ile Antalya dan Van a kadar gezerek gitti.Sağlam biridir.Onunla beraber dört kişi oluruz.Yavaş ama emin adımlarla ilerliyoruz 8)