Maşallah harika bir gün olmuş muhabbetiniz bol olsun selamlar 👍👌🖐
Yazdırılabilir Görünüm
Maşallah harika bir gün olmuş muhabbetiniz bol olsun selamlar 👍👌🖐
Şu soğuk günlerde yakmışsınız ortalığı :Rockn Roll:
Hürmetler sevgili epeski emekli acemi kralım, saltanatım sürüp gidiyor, boşunamı fethettim buraları, öyle kolay kolay bırakacak değilim zirveyi, buraların kralı benim, ister kaçak gezi yaparım, ister korsan, ister haberli, o kadar [emoji8][emoji146][emoji146][emoji146]
M2102J20SG cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Günaydın Erkan hocam Antalya’da durumlar nasıl havalar ısınmıştır artık bu sene tatil yapabileceğiz mi acaba
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Herkese iyi akşamlar diliyorum. Uzun bir sürenin sonunda Antalya'ya ayak basabildim. 1 yıl boyunca vakit geçirmek için fırsat bulamadığım motorumla 3 gündür yakıt fiyatlarına rağmen geziyorum. 2-3 güne kadar sanırım hikayenin sonuna geliriz :D Erkan abi yanına gelmek için fırsat kolluyorum. 3-4 hafta sonra Manavgat yapmak gibi bir niyetim var.
Enes hoş geldin [emoji2937]
Askerlik bitti çok şükür sağ salim, gözün aydın olsun. Hafta sonu özellikle cumartesi günleri müsait olurum. Mutlaka görüşelim, bayramdan sonra sürüş yapalım çay, kahve, muhabbet edelim. [emoji2937][emoji2937][emoji2937]
M2102J20SG cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi