Biliyorum çok teşekkür ler. Bu sözleri duymak bile güzel
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Yazdırılabilir Görünüm
bu arada RR Eskişehir neredesiniz? Sıpalar kayış atmış bu akşam :soru? ::::: Ozi , Cani ve Memo ?? Yoklama almaya geldim yoksunuz :x
iyi geceler millet dün geceden uykusuzluğum sebebi ile bugün erken yatıyorum malum sabah iş var :(
Arkadaşlar herkese iyi geceler. Malum yarın 400 km yol var
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
İyi geceler arkadaşlar ....