Maşallah ekip büyüyor :) 8)
Yazdırılabilir Görünüm
Maşallah maşallah nazar değmesin[emoji2937]
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Merhaba Arkadaşlar,
Dostluklar edinip deneyimlerimizi, hüzünlerimizi, sevinçlerimizi paylaşıp, yol hikayelerinde birlikte rol almak ve bu büyük ailenin Antalya'daki simgesi haline gelmek için yola çıktık.
Tekerinize taş değmesin
(konu başlığı göremeyince ara gaz vermek istedim)
Haydi Antalya' daki Arkadaşlar elleri görelim :)
Forumu takip eden Antalyalı Arkadaşlar sizleride aramızda görmek istiyoruz yaz geldi birlikte yolların keyfini çıkaralım :) 8)
26 - 30 Haziran 9. Uluslararası Manavgat Festivaline katılacak olanlar isimlerini yazsın lütfen.Forum harici sayfaları takip eden,tesadüfen bir kere bakıp bu yazıyı gören arkadaşları da bekleriz.
1 - Eray Aksoy
2 - endroad ( Cemil )
3 - TuruncuBuji ( Cihan )
4 -
5 -
6 -
7 -
SM-J730F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Manavgat Motofest'e katılacak olan olursa konaklama şeklini belirlemekte fayda var.Arkadaşlar,bu sıcakta çadırda kamp yapmak sanki pek akıl işi olmaz gibi ? Yani gerçekten çadırların içi çok fena olur.Kişi sayısına göre bir plan yapalım.Kaç kişi katılacak net belirlersek ona göre bir şeyler düşüneceğim.
Konu ile ilgili fikrim şu; Çadır konusunda çok ısrarcı değilim, çünkü çadırda yatmak ve ya uyumaya çalışmak kolay olmayacak, ancak Ekibimizi büyütmek için festival alanında çadır kurulacak yerde kendimizi gösterir isek, en azından yerimiz belli olur ise yeni arkadaşlar ve dostlar edinmemize yardımcı olabilir. Ama eziyet çekmeye gerek yok Festival alanında takılmamız yeterli derseniz benim açımdan o konuda da sıkıntı yok. Bana her yol uyar maksat birlikte vakit geçirmek.
Şöyle de yapabiliriz.Festival alanına çadır kurarız.Orada yerimiz belli olur.Konaklama olayını ise klimalı bir yerde yapmak lazım.Bizim yazlık var.Küçük ama idare eder.Klima falan mevcut.İçindeki arkadaş orayı Haziran başı boşaltacak.Bir temizlik yapılıp kullanıma uygun hale getirilir.Yatmak için orayı kullanabilirsiniz Cemil ile birlikte.Festival alanına yaklaşık 18 km.
Merhaba Antalya :)
bir gün bunu yazacağımı biliyordum :Rockn Roll:
Ben geçen sene Manavgat Motor Festivaline katıldım, kısaca aktarmak isterim. Alan aslında ağaçlık ve iyi bir yer bulunursa üç çadır rahatlıkla gölgede kalır. Geçen sene temmuza rağmen bildiğiniz trekking çadırında kaldım ama arkamdaki ağaç sağ olsun sabahları gölge yaptı. Açıkcası orada kalmamız daha iyi olacaktır çünkü inanın muhabbettin çoğu ve en güzelleri akşam etkinlikler bittikten ve ziyaretçiler gittikten sonra diğer kampçılar ile semaver başında yapılıyor.
Bu arada büyük ihtimal ile Ankara'ya araba ile gelmek durumunda kalacağım.Param geldikten sonra motor almak için çok az bir süre kalıyor.Temiz bir motor o kadar sürede bulunur mu bilemiyorum ? O yüzden motorunuzun güncel durumunu,yolda sıkıntı çıkarıp çıkarmayacağını düşünerek benimle arabada da gelebilirsiniz.Malzemeleri zaten her türlü arabaya atarız.Motor ile gelecek olursanız yük etmemiş olursunuz 8)
Deri Yeleğim geldiği gibi hemen iş çıkışı ayakkabıcıya gidip isimliği diktirdim. Yelek hem kaliteli hem çok güzel. Söylenecek pek bir şey bulamıyorum. sadece mutluluk. :D
Eklenti 2323
Eklenti 2324
Not: Başlığı yukarılara çekmek için bu konu altına paylaşım yaptım.
Cihan hayırlı olsun yelek çok yakışmış. Uzun yıllar uzun yollar full pach giyersin inşallah [emoji2937][emoji2937][emoji2937][emoji2937]
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
iyi dilekleriniz için hepinize teker teker teşekkür ederim. Uygun görülürse inş full patch'de giyeceğiz :D
Vay arkadaş bu nedir yahu ? Kıskanırım ama söyleyeyim.Ben de yeleğimin resimlerini paylaştım ama bana "Full Patch" temennisi gelmedi.Cihan'a özel ilgi ve alakanın sebebi nedir ? Biz de burada gariban bir ana kuzusuyuz ama :cheesy:
Eyvallah Eray hocam bizimde gönlümüz sizinle [emoji106][emoji2937]
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Cihan yelek yakışmış, güle güle güzel günlerde kullan.
Eray sende güle güle kullan,
İnşallah yeleklerdeki boşlukların dolduğu günleri de yakında görme dileğiyle..
Kardeşimin zaten karizması vardı.Şimdi yelekle birlikte tavan yaptı.Motor da her gördüğümde farklı bir güzelleşiyor maşallah.
SM-J730F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Burası bir müddettir sessizmiş seslendirelim [emoji16][emoji4][emoji106]
Mehmet A.
Antalya dan foruma dahil olup,aramıza katılmak ve birlikte sürmek isteyen dostları bekleriz.Buradan yazıp iletişime geçerseniz size ulaşır ve bilgi aktarabiliriz.
SM-J730F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Haydı bastır Antalya :)
Eray, başkan da izin verirse yeni bir başlık mı açsak.
Resmi olmadığı için Teşkilat diyemiyoruz ama özetle belki
- Raptor Riders Antalya
- Antalya Raptor Riders
- Raptor Riders Antalya'da
- Antalya'da buluşuyoruz
- RR Antalya Hoşgeldiniz
- RR Antalya bir arada
Bu başlık eskidi ve hala kurulmadı mı havası veriyor birazda ve üç kişiyiz orası net. :)
Manavgat festivaline az kaldı... Hem başlığı yukarı çekeyim hemde haziranın 26 27 28 29 30'unda olacak festival için sadece hafta sonu mu katılım göstereceğiz yoksa festival boyunca mı onu sorayım dedim.