En yakın zamanda toplantılarda seni aramızda görmek dileğiyle :)
Yazdırılabilir Görünüm
Bana kalsa ben yarın sabah gitmek istiyorum
Hayırlı akşamlar
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
İyi akşamlar RR AİLESİ [emoji869]
NOKİA 3310 kullanılarak gönderildi.
Iyi geceler RR