Günaydın RR ailesi [emoji869]
NOKİA 3310 kullanılarak gönderildi.
Yazdırılabilir Görünüm
Günaydın RR ailesi [emoji869]
NOKİA 3310 kullanılarak gönderildi.
Herkese günaydın millet 8)
Günaydın RR ailesi :Rockn Roll:8)
Tünaydınlar herkese [emoji847]
F3211 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Sevgili Rüzgar;
Diğer prens arkadaşın Sezerşah bro da Ankara'ya geliyormuş [emoji23] Hazır ikinizi bir arada yakalamışken şu klibinizi çekme kararı aldım. Hayırlı işte acele etmek lazım [emoji869]
Bu mesaj bakkala ekmek almağa gönderildi.