İyi geceler herkese [emoji847]
F3211 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Yazdırılabilir Görünüm
İyi geceler herkese [emoji847]
F3211 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Günaydın RR ailesi ve degerli abilerim ve arkadaslarim ve veveve .. guzel bir gune baslamanin hazzini reggae ike surerken herkesin gününün iyi gecmesini dilerim tekerinize tas degmesin .. ayrica Oğuzhan kardesimin de yeni motorsikletinin hayirlara vesile olmasini temenni eder isime donerim [emoji869][emoji869][emoji869]
Yapılan açıklamada sunulduğu üzre tarafınıza arz edilmiştir...
Herkese günaydın, cumanız mübarek olsun.
ALE-L21 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Günaydın dostlar bu güzel cuma gününüz mübarek olsun
SM-A310F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
herkese günaydın 8)
Cümleten günaydın RR ailesi [emoji869]
Bu mesaj Tabldotcu Rüzgar Usta tarafından gönderildi.
Günaydın cümleten hayırlı sabahlar hayırlı cumalar [emoji2][emoji2]
HTC Desire 816G cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Cümleten günaydın RR ailesi :)
E6633 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Tüm aileye günaydın. Haftanın son iş ve mesai gününden şimdiden iyi hafta sonları hayırlı cumalar.
Yarın sabah yolculuk başlar, herkese kazasız belasız sürüşler.
Bu arada İlker nerelerdesin, tamam yarın çay içeriz senden çiğ börekleri herkes kendi ısmarlar :)