Tolga geçmiş olsun. Umarım kötü bir şey yoktur?
Yazdırılabilir Görünüm
Tolga çok geçmiş olsun , aman dikkat et kendine, allah korusun [emoji2]
HTC Desire 816G cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Abi ara sokaklardan hizla onumuze atlayan arabalara bir şeyleri degistirerek ne yapabilirizki [emoji23]Yok abi yatirdim motoru zatenBaskanim ben dikkat ediyorum da adam ben seni gördüm ama gecerim sandim dedi ben ne yapabilirim kiSaolasin hocam teşekkürler [emoji23]
Yapılan açıklamada sunulduğu üzre tarafınıza arz edilmiştir...
geçmiş olsun tolga sana bir şey olmasın sende bir şey yoktur inş.
Çok geçmiş olsun. Herhangi bir sokak yok bağlantısı oldu mu min. Hıza in hocam mümkünse diyeceğim ama adam zaten açıklama ile kendini batırmış :) senin bırak çarpıp çarpmamanı o an ki panikle bile motor hakimiyetini kaybedeceğini düşünememiş.
Tekrar geçmiş olsun.
vallahi bro ara sokaktan pırt diye çıkan birisi ile ilgili sorun yaşıyorsan ara sokağın gelişi göremediğin bir noktada konum almış ve gördüğünde duramayacak kadar hızlısın demektir.. bir motosiklet sürücüsü olarak bizim ekstra ekstra dikkat etmemiz gerekiyor sürücü kursu eğitimlerinin kalitesizliği ortadayken 8)