İyi geceler arkadaşlar....
Yazdırılabilir Görünüm
İyi geceler arkadaşlar....
Yok bro valla yine ucuz atlatik [emoji23]Bende bisi yok abi de insanlar cok dikkatsizAbi bunun acemilikle alakasi olduğunu düşünmüyorum nedeni ise baya kaza atlattıktan sonra artik zevk isine girdik [emoji23][emoji23]Saolasin acar abiAbi adami gordum adam beklicek gibi durdu ben devam ederken atladi yola diyorum beni gormedinmi dayi diyorum gordumde cikarim dedim diyo yapacak neyim var ki burada ha illaki biraz acemilik var 3-4 ay oldu daha ama öğreniyorum yavas yavas [emoji23][emoji23]Saolasin broValla abi artik motorsiklete daha hirs ettim artik fren yok tapagaz dalcam [emoji23][emoji23] saolsin bende bisey yok abimAbi ben dikkat ediyorum da amcalar bozuk [emoji23][emoji23][emoji23]Tesekkurler bromAhahahaha araba değilde asfaltı baya çizdim [emoji23][emoji23]Teşekkürler ediyorum hocM saolasinÖyle abim ne yazik ki oyle ölebilir sakat kalabilirdim diyorum bisey olmamis iste diyorSaolasin abim Pek oyle olmucak gibi ama hayirlisi olsun
Yapılan açıklamada sunulduğu üzre tarafınıza arz edilmiştir...
iyi geceler RR
Hayırlı geceler RR ailesi
İyi geceler herkese 🤚
F3211 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Geçmiş olsun kanka şehir içinde sürerken ciddi dikkat etmek gerekiyor bende bugün toplantı çıkışında çok güzel bir süpriz ile karşılaşıyodum ki :D biraz yanlayarak topladım ama her zaman temkinli dikkatli motorsikletin şakası yok rahmetlininde dediği gibi adamın kafasını koparıverir...
İyi geceler RR ailesi :Rockn Roll:8)
ve herkese iyi geceler RR ailesi...
Herkese iyi geceler
Günaydın arkadaşlar....