günaydınlarrrrr RR
Yazdırılabilir Görünüm
günaydınlarrrrr RR
Herkese Günaydınlar RAPTOR RİDERS 8)
Günaydın dostlar [emoji2]
HTC Desire 816G cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Gününüz aydın olsun güzel insanlar [emoji1591]
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Günaydın arkadaşlar....
Günaydın RR [emoji5]
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Gunaydinlar RaptorRiders#
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
[emoji869][emoji869]https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...54c7c74d49.jpg
ALE-L21 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Günaydın RR ailesi
SM-A310F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
abilwrim ablalarım sayın degerli bıyuklerım oş geldiniz ya bu aralar ıcımde bir sıkkınlıkmı var desem bunalımdamıyım desem ne uyku duzenım var nede saglıklı bır hayatım nasıl yapsam bırısı bana bır onerıde bulunsun