Çift dikiş yapacağız, büyük teker nereye giderse küçükte peşinden gidermiş :)
Yazdırılabilir Görünüm
Günaydın iyibir hafta sonu geçirmeniz dilegiyle. Selamlar
SM-J700F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
İyi hafta sonu geçirmeniz dileğiyle herkese günaydın 8)
ALE-L21 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Günaydın RR [emoji4][emoji16][emoji4]
Mehmet A.
buz gibi bir yağmurlu fırtınalı ve kasvetli İstanbul sabahından günaydın
RNE-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Günaydın cümleten
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Günaydın herkese
Buz gibi bir günden herkese Günaydınlar Raptor Riders :) 8)