Günaydın dostlar
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Yazdırılabilir Görünüm
Günaydın dostlar
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Herkese Günaydınlar Raptor Riders 🖐
Göçmeeennn, manavgtlıııı, seni bak akdenizin kızgın kumlarından serin sularına atarım, ayder yaylasından alır konya bozkırına gönderirim bak. Volusiadan inip mobilete binmiş MC başkanı gibi olursun.kadıköyde 6 tane yemiş cimboma çeviririm adamı, 9 seçim kaybetmiş genel başkandan beter yaparım seni, ben feleğin tekerine çomak sokarım, baak göçmen kral dek dur bak.
ANE-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
İyi geceler RR..
Sana da iyi geceler göçmen kral..
ANE-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Ben has, öz, gerçek kralım, bayrağın dalgalandığı her yerde varım. Korkmam kızgın kumdan, serin sulardan, bu dava için beyaz kefen giymiş adamım. Volusia her gün yol yapar, yatmaz enduromsu gibi, bize durmak olmaz, emekli kral gibi. [emoji8]
İyi geceler emekli kral[emoji42]
İyi geceler raptorriders [emoji146][emoji2937]
M2102J20SG cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
iyi geceler raptorrıders
Herkese Günaydınlar Raptor Riders 🖐
Günaydın hayırlı sabahlar cümleten [emoji2937][emoji146]
M2102J20SG cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Günaydın dostlar
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Günaydın RR [emoji4][emoji4][emoji4]