Günaydın RaptoRRiderS
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Yazdırılabilir Görünüm
Günaydın RaptoRRiderS
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
İyi ğazarlar RR
ANE-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Günaydın hayırlı günler raptorriders [emoji2937]
M2102J20SG cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
İyi geceler RR👍
İyi geceler RR [emoji846][emoji113]*
*Kral nöbette
Hayırlı geceler cümleten [emoji2937]
M2102J20SG cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Günaydın RR
Sent from my M2007J20CG using Tapatalk
Günaydın RR [emoji846][emoji113]*
*Kraldan reverans
Günaydin RaptorRiders, iyi bir hafta dilerim..
Sevgili ve sayın RR liler. Hem muhabbetiyle hemde muhabbetin fotolara yansımış haliyle Ankara RR Teşkilatı dün buluştu ve fotoları şu an o konuda sizin de bakıp keyif almanız için bekliyor.*
*Kral reklamcı