Günaydın RR [emoji846][emoji113]*
*Kral
Yazdırılabilir Görünüm
Günaydın RR [emoji846][emoji113]*
*Kral
Günaydın dostlar hayırlı haftalarınız olsunRR Ailesi
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Günaydınlar Rr
ANE-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hadi uyuyun...*
*Kral uyur.
İyi geceler [emoji42][emoji2937]
M2102J20SG cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Günaydın RR [emoji846]*
*Kral
Hayırlı günler bol güneşler raptorriders [emoji2937]
Manavgat güzel yağıyor maşallah [emoji3547][emoji3547]
M2102J20SG cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Ankara da yağışlı ohh misss bereket bereket. Tek sorunumuz israf etmeden kullanabilecek miyiz?*
*Kral ziraatçi
Günaydın RR8)
Günaydın RR