Be hey günaydın RR...*
*Kral
Yazdırılabilir Görünüm
Be hey günaydın RR...*
*Kral
A hey RR gününüz aydın olsun [emoji1739][emoji1739]
M2101K7AG cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Günaydınlar Raptor Riders 🖐🖐
Günaydın raptorriders [emoji2937]
M2102J20SG cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Günaydın RR
Günaydın arkadaşlar
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
İyi günler RaptorRiders….
Selamın aleyküm RR'nin güzel insanları.
Şaka maka derken ramazanı da bitiriyoruz.
Hadi hayırlısı olsun belki bu sene büyük büyük buluşmalara vesile olur...
Çok şükür Ramazan’ımızı bitiriyoruz Kadir gecesine ulaşıyoruz inşallah cümleden Ramazan’ınız mübarek olsun Kadir geceniz mübarek olsun Allah sağlıklı sıhhatli nice kadir gecelerine ulaştırsın bizlere RR Ailesi olarak
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi