Biz iyiyiz çok şükür, sen nasılsın Raci abi?
SM-A566B cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Yazdırılabilir Görünüm
İyi geceler RR ailesi [emoji869]
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Günaydın RR
Günaydın Raptor Riders herkese iyi haftalar [emoji869][emoji869]
SM-A505F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Günaydın RR ailesi [emoji2937][emoji56][emoji2937]
SM-S908E cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Günaydın Raptor Riders iyi haftalar
SM-S721B cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Günaydın raptorriders
SM-A566B cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Günaydınlar iyi Haftalar Hayırlı İşler Raptor Riders 👍🖐🤟🏻
Günaydın RR ailesi :Rockn Roll:
Günaydın Raptor Riders [emoji869]
Sent from my SM-A256E using Tapatalk