Bülent olmadan olur mu hiç, sen görmemişsindir [emoji16]
M2102J20SG cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Yazdırılabilir Görünüm
Hoop, birisi beni silmeye mi çalışmış, o iş zor, ben burdayım, :Rockn Roll:
Antalya nın hafiften ayak sesleri duyulmaya başladı. Geliyoruz beyler. Yeni transferimiz Son Kral Erkan Hoca ve çiçeği burnunda taze Full Patch li Bülent ile doludizgin geliyoruz. Herkese selamlar olsun.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...9f5dee02bb.jpg
SM-J730F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hay maşallah gülen yüzlere..
Takipteyiz Antalya..
ANE-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Muhabbetiniz bol olsun selamlar 🖐
Ver mehteri ver mehteri [emoji16][emoji16][emoji16]
Muhabbetiniz bol olsun maşallah
SM-N960F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Şimdi kuzular pardon yollar düşünsün. Keyfiniz daim olsun abiler [emoji2937]
M2101K7AG cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bi buluşmamı yapsanız ne yapsanız [emoji848][emoji848][emoji848]
Antalya'nın şartları farklı Mehmet, turizm sezonu bitmeden buluşma, toplantı, sürüş, kamp, sucuk ekmek vs vs vs çok zor. Kasım ayından sonra olur belki, hayırlıysı diyelim. Şimdilik artçımla solorider devam...
M2102J20SG cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
[emoji23][emoji23][emoji23]
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Kimler gelmiş, hoş gelmiş sefalar getirmiş, Muğla'nın efesi gelmiş [emoji2937][emoji2937][emoji2937]
Muğlalı efeyi aldık aramıza [emoji1]https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...cdd0e60824.jpg
M2102J20SG cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Muhabbetiniz bol olsun.
Muğlanın efesi aranızda o kadar kalmış ben gelsem kaybolurum herhal [emoji16][emoji16][emoji16]
*Kral minyon
aaaa olmadi hocam yemege gitmediniz mi :) bu sefer seri resimler gelmedi .....
Antalya hadi buluşun [emoji16][emoji16][emoji16]*
*Kral hevesli
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...a248d71e0c.jpg
Antalya'dan bizi sessizce takip eden chopper cruser motosiklet sevdalısı raptorlar, sizlerle tanışmak ve birlikte sürmek isteriz. Sessiz olmayın, foruma üye olun ve bizlerle iletişime geçin...
İrtibat için: Erkan 0505 934 25 77
M2102J20SG cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Haydi Antalya hareket zamanı Antalya ya taze kan geldi Antalya dan bizi takip eden tüm arkadaşları buraya bekliyoruz 👍🖐
Antalya buluşmalarını dört gözle bekliyoruz :Rockn Roll:
RR Antalya ekibinin uzun yıllardır kurduğu hayaller tekrardan yeşeriyor, inşallah bu sefer sonunu getireceğiz. :Rockn Roll::Rockn Roll:
Önümüzdeki sezon Antalya çok güzel olacak [emoji106][emoji106][emoji106][emoji108][emoji108][emoji108][emoji108][emoji870][emoji870][emoji870][emoji870]
SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Eveeeet nerede kalmıştık [emoji2937]
Antalya'ya Ankara'dan çok çok selamlar, bir haftaya dönüyorum memlekete[emoji1], Ankara buzzzz gibi çok soğuk Antalya burnumda tütüyor[emoji3059]
M2102J20SG cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Taaabi taabiii[emoji16][emoji16][emoji16]*
*Kral farkında
😂🤗😃🤗😂👌👍👍👍😊🖐🖐🖐
Memleket cennet, carsamba dolu ve kar yağdı, öğlenden sonra güneş çıktı turistler hep güneş banyosu yaptı.
Antalyaya selamlar. Size 1 ay müsade, sonra çok pis sataşırım. Beni bilen bilir.
ANE-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
'Denizi seyretmek gibidir bozkırda gökyüzünü seyretmek' diyerek kendimizi avutuyoruz gri Ankara'da. Abi sizler olmasanız yazdan yaza bi selam verir kaçarım yazın sıcaklarında yayla niyetiyle[emoji16][emoji16][emoji16]
M2102J20SG cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Antalya cennet gibidir geldiği yeri unutturur insana. Antalya'nın %70 dışardan göçmüştür. Hiç biri geldiği yeri söylemez. Antalyalım der geçer, veya Antalyalı olduk artık der. :Rockn Roll:
Noluyo burada ??? Gariban Kral'ı yalnız sanıp gizli gizli tehdit ediyorlar dediler geldik. Buraların ve sahaların en ağır abisi olarak uyarayım dedim [emoji1787][emoji1787][emoji1787]
SM-J730F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Mevzu var dediler, geldik 😆
Herkese selamlar 🤟
Hepsini okuyamadım ama Antalya güzel memleket. Sadece 58 derece biraz sinir bozuyor o kadar. 🙃🤟
Antalya ekibi küllerinden yeniden doğacak inşallah, var bir umudumuz 😇
Herkese selamlar 😎