-
Benim Enduro'm :)
-
okaaaan inci yeni regali ile sizin evi (samsun a) tamire geliyor :scared:
-
enduro olmaz bu olsa olsa tayfun 'un atv' sinin dedesi olur::))))
-
yok yok bu enduro ,hemde en afillisinden :P 8)
-
hehehe bu sene bunlar herhalde moda olacak bizim evin onunde de 2 tane var hemde şeyli tanklar varya paletli diorlar onlardan :):) süper vala :)
-
ros, incinin yeni regali ile geldigini duyunca bizim okan ,cocukları dağa çıkardı haberin varmı
-
hadi ya ciddimisin hehehehehe yapmaz o kadarda be :):):)
-
-
duydum duydum orayamı cıkmıslar :):):):)
-
hadi yaa hangi dağdaymış ben endurocuyum çıkarız oralarada evelALLAH:)::)