O bir Honda O bir Naked İşte yeni motorum.İsteyen Herkese nasip olsun...
Honda NC 750 S
http://s23.postimg.org/h8gt3zhav/20150729_143911.jpg
http://s23.postimg.org/sxksry89n/20150729_143911.jpg
Yazdırılabilir Görünüm
O bir Honda O bir Naked İşte yeni motorum.İsteyen Herkese nasip olsun...
Honda NC 750 S
http://s23.postimg.org/h8gt3zhav/20150729_143911.jpg
http://s23.postimg.org/sxksry89n/20150729_143911.jpg
Hayırlı olsun, kazasız belasız keyifle kullanırsınız inşallah.
Ali tekrar hayırlı olsun Allah kazasız balasız keyifle kullanmayı nasip etsin nazar
Maşallah, kazasız belasız kullanman dileğiyle nazar'lık benden olsun
nazarHayırlı olsun, kazasız sürüşlernazar
Tekrardan hayırlı olsun ali abi kazasız belasız kullan inş nazarnazar
Kazasız belasız kullan Ali abi.
Çakarlı fotoları da bekliyoruz.=)
Ali abi tekrar hayırlı uğurlu olsun
Allah kaza bela vermesin.
Ama unutmaki Chopper candır. Er yada geç geri döneceksin :)
Hayırlı olsun kazasız belasız
Hayırlı, uğurlu olması dilerimle.
Allah kaza bela vermesin Ali abi.Hayırlı olsun yeni motorun.
Ama ben de Alper abi gibi birgün tövbe edip yeniden chopper'a geçersin diye ümit ediyorum :cheesy:8)
hayırlı olsun :) umarım hepimiz istediğimiz motorları alırız
Hayırlı olsun abi güle güle kazasız belasız kullan :)
Kazasız, belasız, keyifli sürüşler.
Hayırlı olsun Ali Bey Kazasız belasız keyifli sürüşler
yeni motorun hayırlı olsun ali abi
Ali abi hayırlı olsun kazası belasız süreşler nazar
Bu mutluluğun resmi
http://s11.postimg.org/6msh74vkv/ali.jpg
Bu neyin resmi :) nazar
http://s11.postimg.org/5pqnc09gf/IMG_2507.jpg
Hayırlı olsun Ali abi, Allah kaza bela vermesin.
Ömer fotoğraflar için teşekkür ederim.
Hayırlu uğurlu olsun abi. Güle güle kullan inşallah
Kazasız belasız nice kilometrelere, hayırlı olsun nazar
Abi hayirlisi olsun kazasiz belasiz ve beraberce nice kilometreler surmek dilegiyle..:)
LG-H955 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Abi hayırlı olsun kazasız belasız inşallah çok güzel makina almışsın daha geçenlerde aea nın incelemesini izledim gerçekten sağlam makina inceleme videosunda radyatörün çok açıkta olduğunu söylüyolardı videodaki adam koruma demiri taktırmış hatta aklında bulunsun abi
Furkan teşekkürler bende radyatör koruma taktırdım.Sağol
İbrahim teşekkürler brlikte inşallah uzun sürüşler yaparız.