artık bilmeyen kalmadı makinam hyosung gv250 2009 model enjeksiyonlu
bu makinanın yakıt pompasının resmine ihtiyacım var
internetten baktığımda farklı modeller çıkıyor
kullanan varsa pompanın resmini paylaşabilir mi
Yazdırılabilir Görünüm
artık bilmeyen kalmadı makinam hyosung gv250 2009 model enjeksiyonlu
bu makinanın yakıt pompasının resmine ihtiyacım var
internetten baktığımda farklı modeller çıkıyor
kullanan varsa pompanın resmini paylaşabilir mi
Abi vaziyetten haberim var. Pazartesi gününe ayarlamaya çalışacağım.
LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...c7a5e235d2.jpg Aycan abi bi kaç araştırma yaptım gerçi sen çok kez görmüşsündür ama genelde bu şekil cikiyo karşıma
SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Serkan hocam birkaç farklı model çıkıyor. Farklı yıllarda farklı model kullanılmış olabilir. İnternetten araştırdığımda karşıma farklı modeller çıkıyor. Rolantinin yükselmesini şuna bağladık. Pompa fazla basınç veriyor. Dolayısıyla şu an üzerindeki pompa bu makinanın değil. Bu nedenle 2009 GV250 olan tanıdıklar varsa sol kapağın altındaki pompanın resmini çekip paylaşabilirse memnun olurum.
Bu resimdeki pompayı denedik çalıştırmadı.
Anladim abi enteresan bi olay yedek parça problem
Ewt yedek parça sorun. hangisi doğru bunu da bilemiyoruz. bu nedenle kullanan arkadaşlardan ricam resimlerini paylaşırlarsa doğruyu bulabiliriz.
Ben Kamile yazdım abi dönüş yapar sana dönmezse makinesinin yerini biliyom gider sökeriz :)
Bence kamil pompanın yerini bilmiyordur. bu nedenle resmini çekip atamıyo. :)
Aycan abi ben ona baktım ne oldunu hangisi oldunu anlamadım ilgilenmedim inan deyil cok anlamam ben motor parcalarından benimki 2007 ayrıca model farklılığı var ve bunun icin Uğur arkadaşla balık esirde tanıştık defalarca bunun icin rahatsız ettim onu ama motoru bakımda olduğu icin oda bişiy yapamadı ve bugün almaya gidecekti o an atacak öyleden sonra diye konuştuk onunla gitceni söyledi
Ben her an müsayit olamıya biliyorum yeri geliyor eve gidemiyorum sabaha karşı beşte gittim o gün eve gecesi uğurdan rica attim oda ilgilenceni söyledi yoksa inan abi ilgilenmediyimden falan deyil motor suhadiye otaparkta anahtarını bırakayım al abi kompile söktür hangi parcası ne öyren ama bu 2007 dedim gibi motorcuya getirip hangisi benzin pompası olduna baktır çak zamanım olmadı
Umarım Uğur arkadaş bunu okur cevabı verir ilgilenmesem defalarca onu aramaz rahatsız etmezdim çıkamadım icin ondan rica ettim üzgünüm
İnanın niye söktünüz demem motorun yeri belli parçalayın
Kamil hocam seni sevdiğimizden takılıyoruz sorun değil. ama bu arada iyi de oldu yani bakiim üstü üste dört mesaj çakmışsın süper ortalama yükseldi. :)
yaw artık ne düşüneceğimi bilemiyorum. son olarak aklımıza bu geldi. pompa fazla basınç veriyor devir yükseliyor.
http://merkezyedekparca.com/urunler/...-pompasi/7270/
motorun sol plastık kapagın altında bulunur bendekı bu sekıldeydi silindir bir tüp .2009 enjeksiyonlu modellerınde bu şekıldedır.kendim bilhassa degiştirdim arıza yaptıgı ıcın gecmıs olsun sımdıden
Teşekkür ederim. bende de bu pompa var. motor ısındıkça devir yükseliyor. bunu neden yapıyor çözemedim. belki basit bir çözümü var ama anlayan yok :x
bende bunun tam tersını yapıyordu motor ısındıktan sonra 2 veya 3 km git motor devir dusuyor ve bellı bır sure calısmıyordu senın sorununda bence budur (benzın pompasını sogutunca gıdebılıyordum ama bellı bır sure)degistirdim kurtuldum.
istersen avcılarda sadece hyosung bakan usta var tavsiye ederım.
Teşekkür ederim o ustanın kaydı var bende. uzak olduğu için götüremedim. buradaki servis çözüm bulamazsa mecburen oraya götüreceğim.
Bugüne kadar bir kaç serviste sürünen motorum nihayet yapıldı. Çözüm aradığını söyleyip, makinaya uzaktan bakarak inşallah olur dualarıyla manevi güçle yapmaya çalışanlardan, "sabah ondan beri senin makinanla ilgileniyoruz başka makine almadım" deyip akşam gittiğimde daha yeni sökülmeye başladığını gördüğüm servislerden, başka servise götürdüğümde bir önceki servisin takmadığı ya da takmayı unuttuğu! parçaları saymasından, işi bilmeyip biliyormuş gibi yaparak gözünü para hırsı bürümüş kazıkçılardan, yapmadığı işi yapmış gibi gösterip aldığı servis ücretini hangi vicdanla yiyeceğini bilemediğim kişilerden, internette bulunabilen bir parçayı gözümün içine baka baka iki misline satmaya çalışanlardan, yalancılardan sahtekarlardan dolu bir servis listesine sahibim. İstanbul'da servise ihtiyacınız olursa bana sorun. :)
Gözün aydın abi sonunda hallol du demek
Serkan hocam oldu çok şükür bu hafta sonu misafirim var. Hava müsait olursa önümüzdeki hafta sonu program yapıp özlem gidermek istiyorum
Gözün aydın...8)nazar
gene gecmemmıs olsun abıcım ben bunun nedenını soylemıstım sana bendede 2009 enjeksıyonlu modelı varsılındır seklındedır bunların benzın pompası bendede devır yukselıp motor boguluyomus gıbı oluyordu degıstırdım duzeldı.Gecmıs olmus umarım halledersın
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...0ac8b08b87.jpg
LG-H815 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...88dbec58bf.jpg
LG-H815 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
benim makineden cikan pompa bu sekilde usta
LG-H815 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Tolga kardeşim sağolasın. Benim pompa da aynısı. Pompa değişti zaten. Ayrıca beyin yazılımı güncellendi. Hava filtre kapağı değiştirildi vs vs. Bana pahalıya mal oldu ama ne yapacaksın yukarıda saydığım gibi karaktersizler oldukça başımız ağrımaya devam edecek.
abi gecmis olsun isin hallodu zor da olsa yoksa motoru satacaktin.o serefsizlerle ugrasmamak icin kendim halletmeye calisiyorum.tekrardan gecmis olsun saygilar.
LG-H815 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi