"Raptor Riders Antalya"🤘🏽
Merhaba Arkadaşlar,
Antalya gibi güzelim bir şehirde,10 ay sıkıntısız Motor mevsimi olan bu Cennet gibi bölgemizde maalesef RR topluluğu hali hazırda bulunmamaktadır.Bu güzel ailenin üyeleri olarak tekrardan bir silkelenip,üzerimizdeki ölü toprağını atma vakti gelmiştir diye düşünüyorum.RR üyeleri olarak forumda halen aktif bulunan,Antalya ve çevre ilçelerinde ikamet etmekte olan arkadaşlar olarak bu başlık altında tekrardan bir tanışıp kaynaşalım istedim.Her tür gezi,buluşma ve sosyal etkinliği paylaşıp birbirimize ve çevremize Motor sevdasını,Motor kültürünü,kullanıcılarının sıkıntılarını aktarabilmek,bu işi gönüllere yaymak ve her şeyin "Birlikte" daha güzel olacağı yeni bir topluluk oluşturalım.Uzak veya çekimser kalmayalım lütfen.Motoru olan veya olmayan fark etmeksizin aynı dili konuşan güzel arkadaşlar ile güzel dostluklara,neşeli ve keyifli günleri "Birlikte" yaşamaya var mısınız ?
Toplam 1 Eklenti bulunuyor.
Antalya da olup da programa katılmak isteyen olursa orada buluşabiliriz belki ? Son saniye çok vahim bir durum oluşmadıkça Cuma akşamı orada olacağım.Gelmek isteyen olursa orada tanışabiliriz.
Eklenti 1961
Toplam 1 Eklenti bulunuyor.
Akşam saat 18:00 gibi orada olacağım.Gelmek isteyen arkadaşlarla tanışıp hasbihal ederiz.
Eklenti 1976
Toplam 3 Eklenti bulunuyor.
Herkese Hayırlı Geceler,
Antalya'dan henüz eve yeni girebildim.Sabah kahvaltı sonrası evden çıktım.Ehliyet için sağlık raporu,ardından spor ve sonra da Antalya da Güvenli Sürüş Teori Semineri ne gittim.Akşam saat 22:30 a kadar kahvaltı ile durmak zorunda kaldım.Gözüm döndü resmen.Diyet güzel ama bu biraz fazla oldu yani.Her neyse.Antalya da seminere katıldım.Daha evvel konuştuğumuz üzere Cemil Arkadaşımız ile orada buluştuk.Bir çok samimi olduğumuz ortak arkadaşımızın da olması da güzel oldu.
Eklenti 1981
Güzel ve samimi bir tanışmadan sonra eğitime geçtik.Eğitim gayet güzeldi.Pek çok bilmediğim konu hakkında şaşırtıcı bilgiler edindim.Umarım bu tarz eğitimler devam eder.Gelen bir sürü Motosiklet içerisinde "Acaba bir RR 350 Spyder yok mu ?" diye konuşurken bir tanesini gördük.Sahibi de hemen yanımızdaydı.Sohbet hemen koyulaştı.8 bin liraya aldığı Motora 11 bin lira masraf etmiş.Değişmeyen yeri kalmadığını söyledi.Ama Motorun duruşu çok güzeldi açıkcası.Neredeyse yeni gibi capcanlı ve tertemiz duruyordu.Sahibinden rica edip üstüne bindim.Cemil ve arkadaşım da birer resim çekip Motorun üstünde nasıl durduğum hakkında yaşadığım tereddütü giderdiler.Samimi bir şekilde yorumlarınızı rica ediyorum.Motor altımda çok mu ufak kalmış ? Yani komik duruyorsa başka bir Motor bakmam daha uygun olur.Ben karar veremedim açıkcası ?
Eklenti 1982
Eklenti 1983