-
Benim Enduro'm :)
-
okaaaan inci yeni regali ile sizin evi (samsun a) tamire geliyor :scared:
-
enduro olmaz bu olsa olsa tayfun 'un atv' sinin dedesi olur::))))
-
yok yok bu enduro ,hemde en afillisinden :P 8)
-
hehehe bu sene bunlar herhalde moda olacak bizim evin onunde de 2 tane var hemde şeyli tanklar varya paletli diorlar onlardan :):) süper vala :)
-
ros, incinin yeni regali ile geldigini duyunca bizim okan ,cocukları dağa çıkardı haberin varmı
-
hadi ya ciddimisin hehehehehe yapmaz o kadarda be :):):)
-
-
duydum duydum orayamı cıkmıslar :):):):)
-
hadi yaa hangi dağdaymış ben endurocuyum çıkarız oralarada evelALLAH:)::)
-
samsun un meşhur dagı :idea: mamur dagına
-
hehehehe o da doğru vala cıkarsın onla :D:D:D
-
Hahahaha hocam sizi belediyemizin yıkım ekiplerine alalım olmamı :P
-
aaaaaaaaaaaaaaaaa................
:? :? :? :? :? örtmeniimm.... :D :D :D :D
valla uzun zamandır yoktunuz ortalarda...dönüşünüz muhteşem olmuş yanii... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
-
ya valla artık bişey demiyorum inci hocayı nasıl tutacaz bilmiyorum artık nerde bi motor görsem lastik tekerli cinsinden valla üstünde hocamı arıyorum :cheesy: :cheesy: :cheesy:
-
Hocamın alnına ne olmuş acaba, endurosunun kepçesimi çarptı acaba, e tabi kasksız kullanırsa böyle olur :P