Merhabalar bugün bir sissy bar denemesi yapmaya düşünüyorum aklima. Doğalgaz borulari geldi. Eğip bükmek kolay zimpara yaptiktan sonra sasi rengine boyarim diyorum ne kadar mantikli olur sizce
SM-N9005 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
| Raptor Riders'a Henüz Üye Değil misiniz? Lütfen Kayıt Olun! |
REGAL RAPTOR DD250E-9
KOCAELİ-KÖRFEZ
A Rh (+)Merhabalar bugün bir sissy bar denemesi yapmaya düşünüyorum aklima. Doğalgaz borulari geldi. Eğip bükmek kolay zimpara yaptiktan sonra sasi rengine boyarim diyorum ne kadar mantikli olur sizce
SM-N9005 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)