| Raptor Riders'a Henüz Üye Değil misiniz? Lütfen Kayıt Olun! |
Ulutay - KaWaSaki VN900B - 2012
İstanbul - Küçükçekmece (Avrupa Yakası)
0 Rh (+)
'91 Honda shadow vlx 600
İstanbul - Pendik (Anadolu Yakası)
0 Rh (-)Hayirli olsun Ali abim canavar gibi masallah kazasiz belasiz
Dehşet-ül vahşet![]()
Regal Raptor DD 350 E-6
İzmir - Bornova
0 Rh (+)kazasız belasız sürüşler olsun![]()
Kawasaki Vulcan 800/Vn800
İstanbul - Kartal (Anadolu Yakası)
0 Rh (+)HaydaaaaKapışalım mı yakışıklı?
Ali abi yeni makinen hayırlı uğurlu olsun. Allah kaza bela vermesin. Keyifle nice yüzbinlerce kilometrelereAdının anlamı ne bu canavarın?

YAMAHA XVS950A
İstanbul - Büyükçekmece (Avrupa Yakası)
0 Rh (+)Maşallah çok temiz güzel evladiyelik bir makina aldın Allah kazasız belasız keyifle kullanmayı nasip etsin![]()
![]()
Yamaha dragstar 650 sport
İstanbul
AB Rh (+)Ali
&
Ulutay;
Kazasız sorunsuz, Rüzgarı bol, keyifli, neşeli, gönlünüzce ve birlikte binlerce km.'ler dilerim.
hayırlı olsun. Üzerinde foto yok ama birbirinize yakışacağınızdan hiç şüphem yok...![]()
Yamaha dragstar 650 sport
İstanbul
AB Rh (+)Ali
&
Ulutay;
Kazasız sorunsuz, Rüzgarı bol, keyifli, neşeli, gönlünüzce ve birlikte binlerce km.'ler dilerim.
hayırlı olsun. Üzerinde foto yok ama birbirinize yakışacağınızdan hiç şüphem yok...![]()
Yamaha XVS950 A Midnight Star
İstanbul - Kartal (Anadolu Yakası)
B Rh (+)Sonunda ali abi döndün özüne ya süpersin vallaallah iyi günlerde kulanmayı nasip etsin abi tekerine taş değmesin hayırlı olsun
![]()
![]()
RR DD250e-9b Classic
İstanbul - Bakırköy (Avrupa Yakası)
A Rh (+)Ali abi kazasız belasızdeğmesin maşallah çok güzelmiş cidden
![]()
Harley D.
Ötüken
0 Rh (-)Makine güzel ismi daha güzel abi, Ulutay'ı çok beğendim. Güzel günlerde bin inş.
Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)