Fotoğraflar enerjiyi yansıtıyor, sonraki festivallerde beraber olmak üzere herkese selamlar
Sent from my iPhone using Tapatalk
| Raptor Riders'a Henüz Üye Değil misiniz? Lütfen Kayıt Olun! |
Spyder 250
İstanbul-Ispartakule (Avrupa Yakası)
A Rh (+)Fotoğraflar enerjiyi yansıtıyor, sonraki festivallerde beraber olmak üzere herkese selamlar
Sent from my iPhone using Tapatalk
Spyder 250
Samsun/İlkadım
AB Rh (+)Mükemmel 👌
C6903 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hyosung GV250
İstanbul - Tuzla (Anadolu Yakası)
B Rh (+)fotoğrafları görünce gidemediğim için daha fazla üzüldümneyse başka festivallere
No medicine like the ride.

Regal Raptor DD 250E 9
fethiye
A Rh (+)Abilerim kardeşlerim herkese tekrar tekrar çok teşekkür ediyorum. İşim dolayısıyla sabah haber vermeden herkes uyurken ayrılmak zorundaydım. Bu organizasyonda sadece forumdan tanıdığım arkadaşlarla, Alper ve Celil başkanla da yüz yüze tanışma fırsatım oldu. Onların dışında izmir sorumlusu hikmet şefe de teşekkür ederim. Yol sormak için sık sık rahatsız ettimVe tanıştığım diğer tüm RR ailesine tekrar teşekkür ederim. Samsun ve Bodrum grubundaki arkadaşlarıda orada görmek isterdim. Umarım daha kalabalık bir ekiple başka bir organizasyonda buluşuruz. Tekrar bu aile içerisinde olmaktan mutlu olduğumu söylemek istiyorum. Daha nice seneleri birlikte geçirmeyi umuyorum. 👏👏👏
Dipnot: yol boyunca tüm molalarımda artık opeti kullanıyorum. Bizimle ilgili henüz Herhangi bir yasak getirilmemiş. Kesin bilgi yayalımp
Xperia C3 cihazımdan gönderildi.
BMW R1100RT
Karşıyaka/İzmir
A Rh (+)
Ne rahatsızlığı kardeşim, biz bu yeleği neden giyiyoruz? Bütün İzmir adına, seni tanımış olduğumuz için çok sevindiğimizi söyleyebilirim. Daha geniş bir zamanda İzmir'e de bekleriz. Daima beraber, kazasız, keyifli sürüşler.
Dip not: Ayvalık Opet de suları kesmek suretiyle, WC'yi iptal etmişler :D
Sent from my iPhone using Tapatalk
HOnda NC-750x
İSTANBUL
AB Rh (+)Değerli arkadaşlar Ali abi gidince yazın demişti bende vardım yalovaya Balıkesire 60 km kala devriyaj telim koptu Allahtan tam dibinden koptu incirci teyzeden pense alıp tamir ettim ayarını yapamadım galiba ama geldim herkeze çok teşekkür ederim güzel bir dayanışma ortamıydı saygılar...

RR spyder
İstanbul - Tozkoparan (Avrupa Yakası)
0 Rh (+)Çok güzel bir festivaldi gelen ve gelmemize sebep olan herkeze teşekkürler saat 20:00 gibi Fatih ücek ile beraber Yenikapı feribotu ile İstanbul'a ulaştık mitingden dolayı biraz trafiğe takıldık ama sorunsuz bir şekilde Ewe ulaştık inşallah herkez geldiği gibi sorunsuz bir şekilde ewine dönmüştür
spyder250e 10 2014
bornova/İZMİR
0 Rh (+)Tüm RR ailesine çok teşekkür ederim çok güzel vakit geçirdik inşallah en kısa bir sürede tekrar böyle bir araya geliriz
Yamaha XVS950 A Midnight Star
İstanbul - Kartal (Anadolu Yakası)
B Rh (+)Evet arkadaşlar her güzel şey gibi bu festivalde bitti. Türkiyenin dört bi yanından Raptor Riders Chopper & Cruiser Motorsiklet Grubuna gönül verenlerin sevenlerin bi arada olduğu mükemmel bir festival geçirdik. Yine her festivalde olduğu gibi Raptor Riders farkını ortaya koyduKatılan bütün herkese bir kez teşekkürler bi arada olmak güzeldi, bir sonraki festivalde diğer teşkilatlarla tam kadro görüşmek dileğiyle
![]()
Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)