Alıntı Coctailozer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Millet malum bodrum tarafından gelen bir tek ben kaldım. Nezaman çıkacağım konusunda kesin kararım yok ama ayın 5inde yani cuma günü akşam aktiviteleri başlamadan ve karanlık kapatmadan orda olmak istiyorum. Buna göre acaba izmir grubundan buluşup gidebileceğim biri varmıdır? Yine yanlız kaldım yollarda izmir grubundan arkadaşlar yada izmir sorumlusu ile iletişime geçmem mümkünmüdür?

Xperia C3 cihazımdan gönderildi.


Mümkündür kardeşim, iletişime geçebilirsin


Sent from my iPhone using Tapatalk