Millet malum bodrum tarafından gelen bir tek ben kaldım. Nezaman çıkacağım konusunda kesin kararım yok ama ayın 5inde yani cuma günü akşam aktiviteleri başlamadan ve karanlık kapatmadan orda olmak istiyorum. Buna göre acaba izmir grubundan buluşup gidebileceğim biri varmıdır? Yine yanlız kaldım yollarda

izmir grubundan arkadaşlar yada izmir sorumlusu ile iletişime geçmem mümkünmüdür?
Xperia C3 cihazımdan gönderildi.