Bu festivale cok istedigim halde elimde olmayan sebeplerden dolayi gidemiyorum.Tum RAPTORRİDERS ailesine selam hepinize iyi eglenceler dilerim.
| Raptor Riders'a Henüz Üye Değil misiniz? Lütfen Kayıt Olun! |
HYOSUNG GV 250
İstanbul - Yenibosna (Avrupa yakası)
A Rh (-)Bu festivale cok istedigim halde elimde olmayan sebeplerden dolayi gidemiyorum.Tum RAPTORRİDERS ailesine selam hepinize iyi eglenceler dilerim.
Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)