ne kadar sıkıcı bir hayat, yada hayatın içinde olmadığım için bana öyle geliyor.
hergün aynı yatış saatleri, kalkış saatleri, kahvaltıdaki pohoça bile aynı.
evdeki resimsiz duvarlar bile aynı, evde fırlatıp attığım herşey aynı yerinde duruyor.
hep aynı insanları görmek, hep aynı selamlaşmalar, samimiyetsiz bakışmalar, aynı kadınlar yine aynı giyinmiş,
aynı erkekler yine aynı yerden geçiyor.
aynı arabadaki aynı kişi ve hep aynı müzik.
aynı gün yalnız dünden daha kısa ve daha soğuk.
hep aynı hoşlandığım kadınlar göz süzerek geçiyor yanımdan.
tek fark kovboy du oda aynı
tatlıcı bir fark yaratmış ve tulumba tatlısı çıkarmış lezzeti aynı...
köşedeki konfeksiyon vitrini değiştirmiş, dükkan aynı.
parklar bahçeler bomboş, cafeler daralmış oturup kalkanlar aynı.
şehir soğumuş, içecekler sıcak çayın lezzeti aynı.
hareket alanı daralmış, gidecek yerler aynı.
yarın ramazan diğer günlerden farklı
insanlar oruçlu ama aynı...
bir sıcak yemek en az bir harley davidson kadar burnumda tütmekte.
özlediğim şeyler hep aynı.



yamaha xvs 535 virago
Edirne
A Rh (+)
Alıntı ile Cevapla



