Kullanıcı Adı: Şifre: - Şifrenizi mi Unuttunuz?
Raptor Riders'a Henüz Üye Değil misiniz? Lütfen Kayıt Olun!

Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
Toplam 17 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor
  1. #1

    handojoe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    serkan günay
    müzisyen
     yamaha xvs 535 virago
     Edirne
    Üyelik:21.Mart.2007 | Yaş: 50
    Mesajlar: 997  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    1

    aynı hep aynı, bugün'ün dünden farkı yine aynı...

    ne kadar sıkıcı bir hayat, yada hayatın içinde olmadığım için bana öyle geliyor.

    hergün aynı yatış saatleri, kalkış saatleri, kahvaltıdaki pohoça bile aynı.

    evdeki resimsiz duvarlar bile aynı, evde fırlatıp attığım herşey aynı yerinde duruyor.

    hep aynı insanları görmek, hep aynı selamlaşmalar, samimiyetsiz bakışmalar, aynı kadınlar yine aynı giyinmiş,

    aynı erkekler yine aynı yerden geçiyor.

    aynı arabadaki aynı kişi ve hep aynı müzik.

    aynı gün yalnız dünden daha kısa ve daha soğuk.

    hep aynı hoşlandığım kadınlar göz süzerek geçiyor yanımdan.

    tek fark kovboy du oda aynı

    tatlıcı bir fark yaratmış ve tulumba tatlısı çıkarmış lezzeti aynı...

    köşedeki konfeksiyon vitrini değiştirmiş, dükkan aynı.

    parklar bahçeler bomboş, cafeler daralmış oturup kalkanlar aynı.

    şehir soğumuş, içecekler sıcak çayın lezzeti aynı.

    hareket alanı daralmış, gidecek yerler aynı.

    yarın ramazan diğer günlerden farklı

    insanlar oruçlu ama aynı...

    bir sıcak yemek en az bir harley davidson kadar burnumda tütmekte.

    özlediğim şeyler hep aynı.
    ___ŞEHİR KOVBOY'U YOLDA____ YASAL HAYDUT

  2. #2

    jashuaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Veysel TÜRKER
    ithalat
     RR DD250
     Eskişehir
    Üyelik:13.Temmuz.2007 | Yaş: 43
    Mesajlar: 492  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    hando yüreğine sağlık döktürmüşsün yine. sonbahar hüzünü çökmüş üstüne.
    Aşk iki kişiliktir, motosiklette öyle :mrgreen:

  3. #3

    gidikurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Gülçin idikurt
    Anasınıfı Öğretmeni
     YOK
     İstanbul
    Üyelik:03.Mayıs.2007 | Yaş: 49
    Mesajlar: 625  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    2
    Beğenilmiş
    3
    handojoe düşüncelerine katılıyorum , hayat bana görede bu aralar çok sıkıcı , umarım bu sıkıcı dönem çabuk geride kalır. :(
    İnsanın Tüm Evrende Kesin Olarak Düzeltebileceği Tek Bir Şey Vardır.KENDİSİ....
    Hayatta Ya Tozu Dumana Katarsın Yada Tozu Dumanı Yutarsın

  4. #4
    Hayatı istediğiniz gibi yaşıyamıyorsanız, hayat sizi istediği gibi yaşar.Hiç bi şeyi suçlamayın kendinizden başka.
    Yaşam bu hayat başlar devam eder biter.Vardır bi mantığı elbet sorgulanamaz.
    Hayatınızı değiştirmek sizin elinizde.Değiştirmek için bir şey yapmadığınız halde car car konuşuyorsanız daha çok konuşursunuz.

  5. #5

    gidikurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Gülçin idikurt
    Anasınıfı Öğretmeni
     YOK
     İstanbul
    Üyelik:03.Mayıs.2007 | Yaş: 49
    Mesajlar: 625  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    2
    Beğenilmiş
    3
    Alıntı ozzymania Nickli Üyeden Alıntı
    Hayatı istediğiniz gibi yaşıyamıyorsanız, hayat sizi istediği gibi yaşar.Hiç bi şeyi suçlamayın kendinizden başka.
    Yaşam bu hayat başlar devam eder biter.Vardır bi mantığı elbet sorgulanamaz.
    Hayatınızı değiştirmek sizin elinizde.Değiştirmek için bir şey yapmadığınız halde car car konuşuyorsanız daha çok konuşursunuz.
    Ozzyyyyy sen konuşuyosun da senin hayatın çok mu iyi zaten canım sıkılıyo bırak edebiyat parçalamayı konuşmakta parayla değil ya arkadaşım bırak ta burda bari konuşalım
    İnsanın Tüm Evrende Kesin Olarak Düzeltebileceği Tek Bir Şey Vardır.KENDİSİ....
    Hayatta Ya Tozu Dumana Katarsın Yada Tozu Dumanı Yutarsın

  6. #6

    okan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    okan verim
    Tekstil
     caponord
     Samsun
    Üyelik:06.Ocak.2007 | Yaş: 53
    Mesajlar: 3,526  |   B Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    2
    hando yine için içine sığmıyo anlaşılan....sonbahar sendromuna girmişin galiba....önümüz kış... hepimizde oluyo ama senin kadar güzel ifade edemiyoruz....
    OKAN VERİM -1973 -SAMSUN

    APRİLİA CAPONORD ETV 1000
    APRİLİA PEGASO 650 ie
    SUZUKİ AN 125

  7. #7
    Alıntı gidikurt Nickli Üyeden Alıntı
    Alıntı ozzymania Nickli Üyeden Alıntı
    Hayatı istediğiniz gibi yaşıyamıyorsanız, hayat sizi istediği gibi yaşar.Hiç bi şeyi suçlamayın kendinizden başka.
    Yaşam bu hayat başlar devam eder biter.Vardır bi mantığı elbet sorgulanamaz.
    Hayatınızı değiştirmek sizin elinizde.Değiştirmek için bir şey yapmadığınız halde car car konuşuyorsanız daha çok konuşursunuz.
    Ozzyyyyy sen konuşuyosun da senin hayatın çok mu iyi zaten canım sıkılıyo bırak edebiyat parçalamayı konuşmakta parayla değil ya arkadaşım bırak ta burda bari konuşalım
    Benim hayatım mükemmel olmasada çok çok iyi.Ufak tefek eksiklikler ve problemler var ama onlarında giderileceği zaman belli.Ben hayatı gerektiğinde planlı gerektiğinde plansız yaşarım.İstediğimi yaşıyorum istediğimi yapıyorum.Gerektiğinde riskide göze alıyorum.Ve başarısızlıklar beni mutsuz etmiyor.Hayatın zorluğunu kişinin dirayeti bakış açısı ve etrafındaki insan faktörü belirler.
    Öyle problem yada kriz anında suçu hayata yaşama kadera atmak kolay.
    Kişi yarınını düşünmese bile bir sonraki gününü sağlama almalı.Problemleri çözemiyorsa insan belkide problem kendisidir.


    Her şeyden şikayet eden insanlar, bunları değiştirmek için hiç bir şey yapmayanlardır.

  8. #8

    yenikoylu_ua - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Kubilay BURSALIOĞLU
    Serbest Meslek
     Aprilia Caponord
     İstanbul
    Üyelik:05.Mayıs.2007 | Yaş: 58
    Mesajlar: 3,035  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    {vb:rawphrase post_thanks_times_post, 4
    Aynen devam Hando sen uyma bu ozz ye
    Mesele Motor kullanmak değil YEĞEN Mesele Çevrendekileri düşünerek kullanmak !!!

  9. #9
    uymayın tabi bana ben uygunsuz bir adamım :P :P :P
    ++ Herşey parayladır.Ya parası kadar yaşayacak insan yada yaşadığı kadar parası olucak.
    Emmeee esahh önemli olan az para ile zengin yaşayabilmektir.

    Burası şimdi motorcu sitesi değilmi.Evet öyle.Hepinizin aylık 40.000 YTL geliri olsa altınızda harleyin en son modelleri yada custom chopperler olsa bir eliniz yağda bir eliniz yağda yaşıyo bile olsanız illaki dert edecek bir şeyler bulursunuz.Hiç olmadı elindekileri kaybetmemek için endişe duyacak ya da daha fazlasına sahip olmak için çaba harcayıp sonuca göre ruh halini belirleyecek.

    Bırakın böyle şeyleri bu sitedeki aman aman sorunu olan birisi olduğunu sanmıyorum.Hanginiz kanser hanginiz aids, hanginizin evi yandı karda kışta soğukta açıkta kaldı.Kimin çocuğu amansız bir hastalıkla boğuşuyor, hanginizin kardeşine ilaç alıcak parası yok.Ölüm doğal bi seleksiyondur.Bunu göz önüne almıyorum bile.Kafa defterimizde karalancak satır kalmayınca hepimizin sonu aynı olucak.

    Herşeyi aynı görmek kişinin bakış açısı ile ilgilidir.Kim neyi nasıl görmek yaşamak istiyorsa takılsın kafasına göre.
    En güzeli.

  10. #10

    sancezz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    yuksel cetıner
    drıver
     regal raptor 250cc
     İstanbul
    Üyelik:08.Temmuz.2007 | Yaş: 39
    Mesajlar: 683  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    2

    Re: aynı hep aynı, bugün'ün dünden farkı yine aynı...

    Alıntı handojoe Nickli Üyeden Alıntı
    ne kadar sıkıcı bir hayat, yada hayatın içinde olmadığım için bana öyle geliyor.

    hergün aynı yatış saatleri, kalkış saatleri, kahvaltıdaki pohoça bile aynı.

    evdeki resimsiz duvarlar bile aynı, evde fırlatıp attığım herşey aynı yerinde duruyor.

    hep aynı insanları görmek, hep aynı selamlaşmalar, samimiyetsiz bakışmalar, aynı kadınlar yine aynı giyinmiş,

    aynı erkekler yine aynı yerden geçiyor.

    aynı arabadaki aynı kişi ve hep aynı müzik.

    aynı gün yalnız dünden daha kısa ve daha soğuk.

    hep aynı hoşlandığım kadınlar göz süzerek geçiyor yanımdan.
    tek fark kovboy du oda aynı

    tatlıcı bir fark yaratmış ve tulumba tatlısı çıkarmış lezzeti aynı...

    köşedeki konfeksiyon vitrini değiştirmiş, dükkan aynı.

    parklar bahçeler bomboş, cafeler daralmış oturup kalkanlar aynı.

    şehir soğumuş, içecekler sıcak çayın lezzeti aynı.

    hareket alanı daralmış, gidecek yerler aynı.

    yarın ramazan diğer günlerden farklı

    insanlar oruçlu ama aynı...

    bir sıcak yemek en az bir harley davidson kadar burnumda tütmekte.

    özlediğim şeyler hep aynı.
    buyuk adamsın handom senın su yazılarında olmasa varya valla dostlar cok buyuk bır ınsan ıcıde dısıda bır tam bır kovboy ozledım valla senı
    ***YOKLUĞUMLA İYİ GEÇİNMEYE BAK ÇÜNKÜ VARLIĞIM ASLA SENİNLE OLMAYACAK***34 PZA 37***0 RH + ***SEYTANIM***

Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yukarı Çık