Güzel ve ilginç bi tasarım olmuş sen kendin beğndiysen gerisi önemli değil ama belki işlevini tam yerine getirmeyebilir sağlamlığından ötürü motora yakın bayağı onun dışında çok iyi
| Raptor Riders'a Henüz Üye Değil misiniz? Lütfen Kayıt Olun! |

Hyosung gv 250
Ankara
B Rh (-)Güzel ve ilginç bi tasarım olmuş sen kendin beğndiysen gerisi önemli değil ama belki işlevini tam yerine getirmeyebilir sağlamlığından ötürü motora yakın bayağı onun dışında çok iyi

YAMAHA XVS950 ( Kızıl Gonca)
ANKARA GÖLBAŞI
AB Rh (+)Gayet guzel emegine saglik.
Ustten bakinca ayakliklar koruma demirinden daha genis duruyor. Eger oyle ise ve ayaklikta mafsal yani oynar baglanti yok ise yana yatma durumunda ayaklik kirilabilir. Emegine saglik tekerin duz bassin.
Selamlar.
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
HAYATTA EN HAKİKİ MURŞİD İLİMDİR. Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK

🤟🤟🤟🤟🤟
İstanbul - Beylikdüzü (Avrupa Yakası)
B Rh (+)[QUOTE=Raci06;325705]Gayet guzel emegine saglik.
Ustten bakinca ayakliklar koruma demirinden daha genis duruyor. Eger oyle ise ve ayaklikta mafsal yani oynar baglanti yok ise yana yatma durumunda ayaklik kirilabilir. Emegine saglik tekerin duz bassin.
Selamlar.
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi[/QUOT
Raci abiye katılıyorum güle güle kulan,

YAMAHA XVS950a
Antalya-Finike
B Rh (+)Ayaklıklar katlanabilir ama vidalarını gevşetirsem. Herhangi bir yan yatmadan ilk darbeyi orası alacak, darbenin sertliğine göre katlanıyor. Şuanda insan gücü ile oynatmak imkansız. Bu arada Ayaklıklar çok sağlam ama orijinal bağlantı noktasından yinede kırılabilir. Bu aşamadan sonra koruma demiri görev alacak En azından düşüncem böyle.
S60 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)