Antalya olarak birlikte geçireceğimiz ilk festival için geri sayıma başladık.Muhammed de katılabilirse 4 kişi olacağız.Başkanım bu festivalde Raptor Riders'ı temsil edebilmek için yapmamız gereken bir şey var mı ? Bayrak,afiş gibi bir şey yapalım mı ?

SM-J730F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi